www.evmobility.hu
  • Kétkeréken
  • Négykeréken
  • Nagyvasak
  • Race
  • Hírek
  • Szervizsarok

Ha áram van, minden van - Ford E-Transit

Nagyvasak

De Szép – DS 4 Cross Rivoli E-tense

Négykeréken

Brutális – BMW iX M60

Négykeréken

Mivé lettél Zafira? – Opel Zafira-e Life L Elegance

Négykeréken

A robogózás, ahogyan sosem hitted volna – BMW CE 04

Kétkeréken

Visszafogottság 2022 - Volkswagen Touareg R eHybrid

Négykeréken

Szélesvásznú vetítés - Mercedes-Benz AMG EQS 53 4Matic

Négykeréken

Valós versenytárs - Lexus NX450h+ F Sport Top

Négykeréken

Az autózás jövője by BMW - BMW iX xDrive50

Négykeréken
  1. Nagyvasak
  2. Hírek
  3. Ulm városában gyártja majd a Nikola Tre típust az...

Ulm városában gyártja majd a Nikola Tre típust az IVECO és a Nikola Motor Company

  • február 13, 2020
  • Komment

Ulmban (Németország) az IVECO üzeme ad majd otthont a Nikola Tre akkumulátoros elektromos, illetve üzemanyagcellás elektromos nehézkategóriájú tehergépkocsik gyártási központjának

Ulmban (Németország), az IVECO üzemében gyártja majd a Nikola Tre típust az IVECO és az FPT Industrial – a CNH Industrial N.V. (NYSE: CNHI/ MI: CNHI) haszongépjármű -, illetve hajtásrendszer - márkájaként –, valamint a Nikola Motor Company európai vegyesvállalata . E nehézkategóriá s tehergépkocsikra vonatkozó stratégiai és exkluzív partneri kapcsolat keretében a CNH Industrial a D sorozat vezet ő befektet őjeként 250 millió dolláros részesedést vásárol t a Nikola vállalatban. A z együttm űködés t 2019 szeptemberében a CNH Industrial T őkepiac i Nap (CNH Industrial Capital Markets Day) alkalmával jelentették be – ezt gyorsan, már decemberben követte a Nikola Tre bemutatása . A nehézkategóriá s tehergépkocsi egy akkumulátoros elektromos járm ű (BEV), amely az els ő lépés az üzemanyagcellá s elektromos (FCEV) modell felé . A jelenleg az IVECO alváztervezési központjaként m űköd ő ulmi létesítmény ideális pozícióban, Baden -Württemberg tartomány szívében található . A régió célja, hogy képzett munkaerejének és fejlett kutatólaboratóriumainak is köszönhet ően az üzemanyagcellá s mobilitás vezet ő centrumává lépjen el ő. Jelentős beruházásokat hajtott végre az e r ős autóipar és stratégiai projektpartneri együttm űködések jellemezte térség kutatási és fejlesztési projektjeinek támogatására . Az ulmi gyártóegység így a legfontosabb beszállítók közelségének el őnyeit is élvezheti . Mindezeken túl a német szövetségi kormányzat a közelmúltban közzétette nemzeti hidrogénstratégiájának tervezetét, amelynek célja a hidrogéntechnológia területén m űköd ő vállalatok úttör ő szerepének kiterjesztése. E stratégia keretében összesen kétmilliárd eurót irányoz el ő a hidrogéninnovációs program finanszírozására, a szükséges elosztóinfrastruktúra fejlesztésével együtt . „A Nikola márkával létrehozott európai vegyesvállalatunk, valamint a mai bejelentés egyértelm űen igazolja, hogy a nulla helyi károsanyag-kibocsátású távolsági fuvarozás valósággá válik, egyaránt jól érzékelhet ő környezetvédelmi el őnyökkel szolgálva Európa távolsági fuvarozói és polgárai számára ” – hangsúlyozta Hubertus Mühlhäuser, a CNH Industrial vezérigazgatója.

„A Nikola Tre ulmi – vagyis a nehézkategóriá s tehergépkocsik tervez őközpontjába helyezett – gyártásáról szóló döntés e helyszín Németország üzemanyagcella -technikai klaszterének szívében elfoglalt, stratégiai elhelyezkedését is kiemeli . ” A projekt els ő szakaszában a vegyesvállalat 40 millió eurót fektet a gyártóüzem korszer űsítésé be, amely a járm ű végs ő összeszerelésére összpontosít. A gyártás beindítása 2021 els ő negyedévére várható, és még ugyanebben az évben megkezd ődhet a Nikola Tre modellek kiszállítása . „A Nikola Tre a világ legfejlettebb nyerges vontatójának bizonyul, ma és a jövőben egyaránt mércéül szolgál a nulla helyi károsanyag-kibocsátású járm űvek számára ” – emelte ki Trevor Milton, a Nikola Motor Company vezérigazgatója. „A Tre ulmi sorozatgyártásáról szóló döntés kiváló példája annak, hogyan lehet munkahelyeket teremteni, el ősegíteni a fejl ődést, biztonságot nyújtani az új nulla helyi károsanyag-kibocsátású technikák alkatrészbeszállító i számára, illetve példát mutatni más részegységgyártó (OEM) vállalatoknak. A világ készen áll a nulla helyi károsanyag- kibocsátású áruszállításra, a Nikola és az IVECO vegyesvállalata pedig els őként teljesítheti ezen igényeket. Már alig várom, hogy az els ő sorozatgyártású járm űvek l egördüljenek a szerel őszalagról . ” Az els őként sorozatgyártásba kerül ő modellek a 4 ×2 és 6 ×2 hajtásképlet ű, akkumulátoros elektromos nyergesvontatók modulrendszer ű és igény szerint méretezhet ő, akár 720 kilowattóra kapacitású akkumulátorokkal, valamint akár 480 kilowatt folyamatos teljesítményt produkáló elektromos hajtásrendszerrel . Az ulmi üzemet az IVECO valladolid i és madridi (Spanyolország) gyártóegységei látják majd el a szükséges modulokkal, a termelés gyors felfuttatásával biztosítva a várható ügyféligények kielégítését. Az ugyanezen platformra épül ő üzemanyagcellás elektromos változatokat az Európai Unió által finanszírozott H2Haul projekt keretében tesztelik 2021 folyamán, piaci bevezetésük 2023 -ra várható . A jelenleg fejlesztés alatt álló Nikola Tre az új IVECO S -WAY platformra épül, a Nikola tehergépkocsi -technikáival, kezel őelemeivel, valamint információs és szórakoztató rendszereivel. A teszte k várhatóan 2020 közepén kezd ő dnek, és a prototípusokat idén szeptemberben a 2020 -as hannoveri IAA haszonjárm ű -kiállításon is bemutatják. „A Világszínvonalú Gyártás (World Class Manufacturing) Arany Min ősítésével rendelkez ő valladolidi és – az IVECO S -WAY sorozatot is gyártó – madridi termelési helyszínei nkre támaszkodva kel l ő mértékben felgyorsíthatjuk a Nikola Tre összeszerelését, hajtásrendszer-integrációját és nagy fokú egyéni kialakítási lehet őségeit id őbeni, 2021 -es piaci bevezetése érdekében ” – mondta Gerrit Marx, a CNH Industrial haszongépjárm ű - és különleges járm ű elnöke . A vegyesvállalat a Nikola márkával kialakított olyan szélesebb együttm űködés része . amelynek célja üzemanyagcella -technika alkalmazásával felgyorsítani a szakma átalakulás á t az észak -amerikai 8 -as osztályú, valamint az európai nehézkategóriá s tehergépkocsik károsanyag -kibocsátás szempontjából semleges üzeme felé. A közös munka középpontjában els ősorban az egyes partnerek szakértelmének maradéktalan kiaknázása áll . A nulla helyi károsanyag -kibocsátású nehézkategóriá s tehergépkocsik sikeres üzemét szolgáló megoldás egy teljes egészében újszer ű üzleti modell t honosít meg az iparágban

  • iveco

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

motorhang.hu

    Kapcsolódó cikkek
    Ulm városában gyártja majd a Nikola Tre típust az IVECO és a Nikola Motor Company
    Ulm városában gyártja majd a Nikola Tre típust az IVECO és a Nikola Motor Company
    • Nagyvasak
    Új hatótáv-rekord: egy töltéssel 527 kilométert tett meg az IVECO BUS E-WAY
    Új hatótáv-rekord: egy töltéssel 527 kilométert tett meg az IVECO BUS E-WAY
    • Nagyvasak
    EV Mobility
    Heti top 10

    Kapcsolódó cikkek

    Nagyvasak
    Új hatótáv-rekord: egy töltéssel 527 kilométert tett meg az IVECO BUS E-WAY
    Új hatótáv-rekord: egy töltéssel 527 kilométert tett meg az IVECO BUS E-WAY

    Rekordot állított fel az IVECO BUS E-WAY by HEULIEZ az IVECO MAGIRUS ulmi (Németország) tesztpályáján. A tisztán elektromos hajtásrendszerű autóbusz egyetlen teljes töltéssel 527 kilométert tett meg. Ezt a kiváló eredményt – amely csaknem a kétszerese a szakmában eddig elért legjobb hatótáv-értékeknek – a vezető európai műszaki minősítő intézet, a TÜV Süd dokumentálta.

    olvass tovább
    motorhang.hu

    evmobility.hu

    Kétkeréken

    Négykeréken

    Nagyvasak

    Race

    Hírek

    Szervizsarok

    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • játékszabályzat
    © evmobility.hu Copyright 2025 | Best Engine and Media Zrt.
    • Kétkeréken
    • Négykeréken
    • Nagyvasak
    • Race
    • Hírek
    • Szervizsarok