www.evmobility.hu
  • Kétkeréken
  • Négykeréken
  • Nagyvasak
  • Race
  • Hírek
  • Szervizsarok

Ha áram van, minden van - Ford E-Transit

Nagyvasak

De Szép – DS 4 Cross Rivoli E-tense

Négykeréken

Brutális – BMW iX M60

Négykeréken

Mivé lettél Zafira? – Opel Zafira-e Life L Elegance

Négykeréken

A robogózás, ahogyan sosem hitted volna – BMW CE 04

Kétkeréken

Visszafogottság 2022 - Volkswagen Touareg R eHybrid

Négykeréken

Szélesvásznú vetítés - Mercedes-Benz AMG EQS 53 4Matic

Négykeréken

Valós versenytárs - Lexus NX450h+ F Sport Top

Négykeréken

Az autózás jövője by BMW - BMW iX xDrive50

Négykeréken
  1. Négykeréken
  2. 'Olyan volt, mint egy villámcsapás...' - Létezik...

'Olyan volt, mint egy villámcsapás...' - Létezik szerelem első látásra!

  • december 02, 2019
  • Komment

Örök vitatémának számít, hogy vajon létezik-e szerelem első látásra. Vajon megtalálhatjuk az igazit egy perc töredéke alatt? Határozottan kijelenthetjük, hogy igen, méghozzá azért, mert az Audi e-tront meglátni és megszeretni valóban egy pillanat műve volt.

Mint minden szerelem esetében, most is a "másik fél megjelenése" keltette fel az érdeklődésünket, mely után megismertük a belső tulajdonságait is, ezen a ponton pedig már biztosak voltunk benne, hogy ez egy hosszú távra szóló kapcsolat lesz.

Az általunk tesztelt, csodás szürke színben pompázó darab a klasszikus, kifinomult eleganciát juttatta eszünkbe, az autó egyébként meglehetősen nagy méretei ellenére is sikkesnek, kifejezetten stílusosnak hatott.

És ha már a méreteknél járunk, akkor nem mehetünk el szó nélkül amellett, hogy a belső tér mennyire kényelmes és tágas. Ugyanis hiába van egy autó felszerelve minden extrával, ha például nem férnek el kényelmesen a lábaink. Nos, ebben az esetben nem lehetett okunk panaszra, ugyanis az Audi e-tron anyósülésén akár keresztbe tett lábakkal is kényelmesen ücsöröghetünk, az pedig, hogy eközben még az ülésmasszázst is élvezhetjük, szinte már csak hab a tortán.

Ez utóbbi egyébként tipikusan egy olyan dolog, amelyet elsőre talán túlzásnak, netán feleslegesnek gondolhatunk, viszont meg kell jegyeznünk, hogy nagyon-nagyon könnyen és gyorsan hozzá lehet szokni.

A letisztult formák, és elegáns színek mellett azért azt mindenképpen meg kell jegyeznünk, hogy nem árt mikroszálas törlőkendőt tartanunk az autóban, ugyanis a fekete felületek elég gyorsan porosodnak, amely egy ilyen egyébként gyönyörű autó esetében meglehetősen zavaró lehet.

A tolatókamerának köszönhetően még azok is boldogulni fognak -akár a belvárosban, szűkebb utcákban-, akik egyébként nem rajonganak a parkolásért. A hatalmas kijelzőn minden irányból megcsodálhatjuk a kocsinkat és a környezetét is, így tényleg nincsen nehéz dolgunk.

A tágas belső térnek és a nyitható tetőnek hála még egy hosszabb út során sem fogjuk úgy érezni, hogy be vagyunk zárva, hanem kifejezetten kellemes és izgalmas lesz az utazás. Utóbbiban elég nagy szerepe van egyébként a Band & Olufsen hangszóróknak is, amelyek a tökéletes hangzásról és zenei élményről gondoskodnak.

Mivel egy elektromos autóról van szó, ezért egyrészt nincsen hangos vagy éppen zavaró motorhang, ellenben egyelőre ingyenes parkolhatunk, ráadásul egy teljesen feltöltött akku mellett akár több, mint 300 km-t megtehetünk vele.

  • audi e-tron teszt

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

motorhang.hu

    Kapcsolódó cikkek
    Brutális – BMW iX M60
    Brutális – BMW iX M60
    • Négykeréken
    Változnak a határok - Audi Q4 Sportback e-tron 50 quatro
    Változnak a határok - Audi Q4 Sportback e-tron 50 quatro
    • Négykeréken
    Ideális – Audi Q5e Sportback S line 50 TFSI quattro
    Utazás egy kapszulában – BMW i3 teszt VI. rész
    Kona ilyen jó még nem volt! – Hyundai Kona Electric teszt III.rész
    Makacsabb az embernél is – Volkswagen up! és e-up! teszt II. rész
    Pajkos elektromos – Smart EQ ForTwo és ForFour teszt I. rész
    Győri motorokkal mutatkoztak be a világnak az új Audi e-tron S-modellek
    EV Mobility
    Heti top 10

    Kapcsolódó cikkek

    Négykeréken
    Brutális – BMW iX M60
    Brutális – BMW iX M60

    Egészen biztos, hogy az eddigi legmegosztóbb autóját alkotta meg a BMW az iX-szel. Amennyi trágár jelzőt lehet találni a magyar nyelvben, azt mindet hallottam róla, elsősorban azoktól, akik a bajor márka szerelmesei. Az érdekes az, hogy nekem egyre jobban tetszik és most, hogy harmadszor is volt szerencsénk vele tölteni egy kis időt, már szög egyenesen mást gondolok róla.

    olvass tovább
    Négykeréken
    Változnak a határok - Audi Q4 Sportback e-tron 50 quatro
    Változnak a határok - Audi Q4 Sportback e-tron 50 quatro

    Platform stratégia és a márkára jellemző megjelenés. A recept azonos, mint korábban, de az Audi Q4 egy új koncepcióban jelenik meg. Kizárólag az e-tron megnevezéssel, azaz az elektromos meghajtással kapható. A modellsorban logikusan a Q3 és Q5 között helyezkedik el.

    olvass tovább
    Négykeréken
    Ideális – Audi Q5e Sportback S line 50 TFSI quattro
    Ideális – Audi Q5e Sportback S line 50 TFSI quattro

    Egyre jobban terjednek el a tisztán elektromos meghajtású modellek, de a legtöbb ember számára ezek vezetése, kezelése és a velük való közlekedés problémát jelent. Ennek oka, hogy a hagyományos motorokkal rendelkező autók után ezek vezetése nagyban különbözik. Rengeteg olyan napi szintű tevékenység van, amely nem volt jelen az életükben. Nem beszélve arról, hogy ezen autók számos olyan funkciót kínálnak, amelyeket szintén meg szokni, meg kell tanulni. Hidat képeznek a két meghajtás között az úgynevezett plug-in hybridek. Természetesen az Audi modelljei között is akad jónéhány ilyen. Többek között Q5 Sportback is megkapta ezt a meghajtást.

    olvass tovább
    Négykeréken
    Utazás egy kapszulában – BMW i3 teszt VI. rész
    Utazás egy kapszulában – BMW i3 teszt VI. rész

    A BMW i3 tipikus precedense annak a mondásnak, hogy „Kicsi a bors, de erős!”

    olvass tovább
    Négykeréken
    Kona ilyen jó még nem volt! – Hyundai Kona Electric teszt III.rész
    Kona ilyen jó még nem volt! – Hyundai Kona Electric teszt III.rész

    A flotta első elektromos szabadidő-autója! Meg kellett csípnem magam ahhoz, hogy észhez térjek és rájöjjek, ez nem álom, hanem valóság!

    olvass tovább
    Négykeréken
    Makacsabb az embernél is – Volkswagen up! és e-up! teszt II. rész
    Makacsabb az embernél is – Volkswagen up! és e-up! teszt II. rész

    A márka legkisebb modellje tud meglepetést okozni. Nem is keveset!

    olvass tovább
    motorhang.hu

    evmobility.hu

    Kétkeréken

    Négykeréken

    Nagyvasak

    Race

    Hírek

    Szervizsarok

    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • játékszabályzat
    © evmobility.hu Copyright 2025 | Best Engine and Media Zrt.
    • Kétkeréken
    • Négykeréken
    • Nagyvasak
    • Race
    • Hírek
    • Szervizsarok